Nápověda k aplikaci single-sign-on

Založení účtu

Založení nového uživatelského účtu se liší podle zdroje ověřování

Změna hesla

Možnost změny hesla je umožněna pouze u zdrojů, kde je to z technických a bezpečnostních důvodů možné. Proto lze měnit heslo pouze u účtů typu Veřejnost a ePUSA. Hesla u účtů z ostatních zdrojů je třeba měnit přímo ve zdrojovém systému, tedy konkrétně

Zapomenuté heslo

Tato možnost je dostupná pouze u uživatelských účtů typu Veřejnost a účtů externistů v AD ŘSD. Pro ostatní typy účtů je nutno kontaktovat jejich správce, který zajistí resetování hesla. Změna se proveden na stránkách SSO na záložce Zapomenuté heslo. Vyplněním emailu se identifikuje, pro jaký účet je požadována změna hesla a na danou emailovou adresu přijde email s odkazem na formulář, kde si lze změnit heslo. Tento odkaz je platný tři hodiny, může být vyžadována autorizační SMS..